Napa judul’na demam budi anduk,,?? Cz tmen” fandy skarg emg lg ngepens *katro/On* bgd ama mas budi ini.. budi anduk tuh iiang maen di sitKom Tawa Sutra iiang ditanya’in di ANTV tanyang’na tiap malem.,, dengan tampang iiang super duper pas – pasan n’ bisa dibilang ancur, si abang ini slalu menghibur penonton setia’na t’masuk gw,, Mungkin klo si budi anduk ini cabut dari tawa sutra kaya’na rating’na bakal lgsung ngedrop deh.. secara dya iiang paling megang gt,, kocak bgd si abis’na,,, n’ kesian jg tmen2 gw iiang demen bgd ama dya,, iiah tmen2 iiang aneh, secara kalo iiang laen ngepens ama artis2 beken tp mreka malah ngepens ma makluk aneh g’ jelas bgd,, *maap iiah bang budi :mrgreen: * pas awal2’na si fandy g’ gt ngeh ama tawa sutra apalagi ma budi anduk,., tp tiap maen krmah tmend n’ ngajak kongkow bareng,, lah pasti jawaban’na,, “bentar coy,, liat budi anduk dulu”,, krna tiap hari gw dicekok’in ama tawa sutra makin kesini gw jg ngikut ngepens tuh ama iiang nama’na budi anduk.. n’ saking ngepens’na kadang suka ngikut2 gaya n’ kata2 iiang ga’ penting,,”Oke Coy,, “ udah jd tagline tmend2 segenx nih kaya’na.. 😆
saking booming di kalangan tmend2,,mpe ada iiang dp julukan Candra anduk,, Inu anduk,, n’ nama2 iiang laen

    termasuk gw

🙄 juga terseret dengan embel2 anduk dibelakang’na…
kalo iiang lom ngerti iiang mana orang’na,, nih fandy kasi photo’na..

budi-anduk1

Smangad iiah bwd mas budi anduk.. *halah,,,apa si,, g’ penting,, kenal jg kagak,,*

****Sor’I rada ga’ mutu (tp kaya’na postingan fandy g’ mutu smua dee,, :mrgreen: )

